Описание на работната позиция

CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, комбинираща най-добрите международни практики.

За наш клиент, терапевтичен център, търсим да назначим отговорен и мотивиран човек за позиция:
 

Офис Асистент



Отговорности:

  • Отговаря на телефонни обаждания и води онлайн кореспонденция;
  • Изготвя график и води комуникация с доставчици;
  • Проследява и поддържа наличността на необходимите офис консумативи и канцеларски материали;
  • Посреща и изпраща клиенти;


Изисквания:

  • Висше образование;
  • Владеене на английски език на добро ниво - задължително;
  • Опит на подобна позиция - минимум 2 г.;
  • Организационни и комуникативни умения;

Компанията предлага:

  • Работно време: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 часа;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Работа в позитивен екип;


Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на Закона за защита на личните данни.

СиТийм ООД е лицензиран посредник към Националната Агенция по Заетостта с лиценз № 1881/18.05.2015 г.