Твоите задачи:
- Поеми отговорност за поверения ти сектор – координирай и контролирай приемането, предаването, складирането и подредбата на стоките, планирай работния график на колегите в сектора и поеми отговорност за постигнатите резултати и добрата атмосфера в екипа
- Подпомагай ръководния екип на филиала, като прилагаш опита и знанията си по диспозиция на стоки и любезно обслужване на клиенти
- Поеми ръководството на филиала в отсъствие на Управителя – това включва грижа за екипа, стокооборота и резултатите
- Съдействай за въвеждането и прилагането на нови проекти и процеси в магазина
Нашето предложение:
- Атрактивно месечно трудово възнаграждение, в размер на 2550 лв. бруто за пълно работно време от 8 часа на ден, постоянен трудов договор с 6-месечен изпитателен срок, почивен ден на Коледа (25.12.) и Нова година (1.01)
- 22 дни платен годишен отпуск
- Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
- 5 дневна работна седмица на гъвкаво работно време по предварително изготвен график
- Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600 лв.
- Бонус за препоръчан приятел
- Допълнително здравно застраховане, спортна карта и подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството
- Индивидуални възможности за развитие чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения
- Участие в различни фирмени инициативи и събития и възможност за до 3 месеца неплатен "творчески" отпуск след навършване на 5 години в компанията
Твоят профил:
- Завършено подходящо висше образование
- Добри организационни умения и опит в ръководенето на персонал
- Готовност за работа на смени и през уикендите, съобразено с работното време на магазина
- Добра компютърна грамотност
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще бъдеш поканен на интервю.