Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Стани част от нашия екип.
Твоите задачи:
- Своевреемнно и законосъобразно изготвяне на всички документи по назначаване, преназначаване и освобождаване на служители, съгласно трудовото законодателство и стриктно спазване на законодателството за защита на личните данни, както и за вътрешно фирмените принципи
- Поддържане на организационната структура и базата данни за персонала
- Консултиране на ръководители и служители по теми, касаещи администрирането на човешките ресурси
- Подпомагане изготвянето на проекти на документи, ръководства и други вътрешнофирмени актове
Нашето предложение:
- Атрактивно трудово възнаграждение и постоянен трудов договор с 3-месечен изпитателен срок
- 22 дни платен годишен отпуск
- Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
- Kоректност на отчитането на работното време до минута чрез електронна система
- Осигурен безплатен паркинг при работа от офиса
- Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600 лв.
- Допълнително здравно застраховане, спортна карта със самоучастие и подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството
- Допълнителни курсове и обучения
- Участие в различни фирмени инициативи и събития
Твоят профил:
- Завършено висше образование
- Много добри познания в областта на трудовото и осигурителното законодателство
- Минимум 3 години опит в сферата на администриране на персонала
- Много добро владеене на немски и/или английски език - писмено и говоримо
- Отлична компютърна грамотност и задължително много добро владеене на Excel
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб по телефона.