Текстова рамка на външна обява
В маркетинг екипа на Kaufland България ще се радваме на твоите креативност и бързина и ще дадем възможност на цяла България да види уменията ти. Стани част от нашия екип!
Твоите задачи:
- Създаване, координиране и изпълнение на 360-градусови маркетингови кампании
- Изготвяне на дигитално маркетингово съдържание
- Публикуване и поддръжка на съдържание в дигиталните ни канали (интернет страница, мобилно приложение и социални мрежи)
- Изготвяне и предпечат на различни рекламни материали (билбордове, плакати, банери, листовки, брошури, визитни картички и др.)
Нашето предложение:
- Атрактивно трудово възнаграждение и постоянен трудов договор с 3-месечен изпитателен срок
- 22 дни платен годишен отпуск
- Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
- Kоректност на отчитането на работното време до минута чрез електронна система
- Осигурен безплатен паркинг при работа от офиса
- Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600 лв.
- Допълнително здравно застраховане, спортна карта със самоучастие и подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството
- Допълнителни курсове и обучения
- Участие в различни фирмени инициативи и събития
Твоят профил:
- Висше образование в сферата на Маркетинг, Реклама или друга релевантна специалност
- Професионален опит минимум 2 години на подобна позиция
- Отлично владеене на английски език писмено и говоримо, като владеенето на немски език ще считаме за предимство
- Много добра компютърна грамотност
- Добри аналитични и комуникативни умения
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб по телефона.
Твоето лице за контакт от отдел Подбор:
Грациела Григорова
В Kaufland България приемствеността е една от фундаменталните характеристики в изграждането на силен и мотивиран екип, затова компанията насърчава равнопоставена и приобщаваща среда, която обхваща хора от различни възраст, пол, етнос, религия, образование, способности и т.н. Спазвайки правописа и правоговора на българския език в текста се използва само мъжки род, като с това, разбира се, имаме предвид лица от всички полове.