За нас
С над 130 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече над 14 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.
В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване.
Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати хора, не се колебай и кандидатствай сега!
За нашия офис в гр. София търсим:
Специалист ИТ Съпорт и сървис деск (м/ж)
Какво ще правиш?
- Документираш и обработваш потребителски запитвания в компанията;
- Осигуряваш помощ „на място” при вътрешния клиент;
- Приемаш, проверяваш одобренията, изпълняваш, приключваш и документираш ИТ-Сървис поръчките;
- Самостоятелно изпълняваш определени администраторски дейности (пр. инсталиране на софтуерни пакети, създаване на потребителски профили/акаунти и права за достъп, осигуряване на мрежов достъп);
- Създаваш, преместваш или закриваш ИТ-работни места, телефони или принтери;
- Дейности по окабеляване или мрежово свързване;
- Наблюдаваш и осигуряваш достъпността на ИТ-инфраструктурата и сървърните центрове;
- Наблюдаваш и обслужваш мониторинг-система за възможно най-бърза реакция при аларми и предупреждения;
- Обработваш и документираш съобщенията, генерирани от системите за мониторинг.
Какво очакваме от теб?
• Имаш завършено висше образование: ИТ профил;
• Имаш опит в администриране на потребителски акаунти (Active Directory);
• Притежаваш умения за работа със сървърен хардуер и операционни системи (Windows) и свързан с тях софтуер за бекъп;
• Имаш добро познаване на мрежови устройства (Cisco IOS);
• Имаш основни познания по хардуер;
• Притежаваш умения за работа с Windows, Mac OS, iOS и Android. Linux e предимство;
• Умееш да работиш в екип;
• Имаш отлични организационни и комуникативни умения;
• Имаш шофьорска книжка - предимство;
• Добро владеене на английски език. Предимство е ползването на немски език на много добро ниво.
Какво ти предлагаме?
- Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
- Въвеждащо обучение;
- Ваучери за храна на стойност до 200лв. месечно на база отработени часове;
- Допълнително здравно застраховане;
- Програма за подпомагане на служители и семействата им с безплатни психологически, финансови и правни консултации
- Карта Мultisport на преференциална цена;
- 25 дни платен годишен отпуск;
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията;
- Бонус „Препоръчай приятел“ в размер от 1000 до 1500 лв. бруто;
- Подарък и паричен бонус при раждане на дете в размер на 650 лв. бруто;
- Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас;
- Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
- Великденски бонус;
- Коледен бонус;
- Работно място – гр.София, Геритидж парк.
Кандидатствай онлайн сега!
- Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяй да я изпратиш;
- С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочи актуален телефонен номер;
- Всички останали ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.
Лидл България гарантира:
- Коректно отношение;
- Дисциплина, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
- Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
- Пълна защита на личните данни според новата регулация на ЕС и действащото българско законодателство;
- Ясни приоритети и ценностна система.
*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.