Твоите задачи:
- Обслужи бързо и безпроблемно клиентите на каса
- Погрижи се за дейностите, свързани със стоките – изваждането им от склада и тяхното подреждане във филиала
- Подреди рекламните пространства и подсигури правилното етикиране на стоките
- Обслужи нашите клиенти любезно, за да останат доволни от пазаруването
- Подкрепи колегите и в други дейности, свързани със стоките и обслужването на клиентите ни
Нашето предложение:
- Атрактивно месечно трудово възнаграждение , което расте със стажа ти в компанията: 650 лв. бруто стартово, 700 лв. бруто след първата година, 760 лв. бруто след втората година, 820 лв. бруто след третата година за непълно работно време от 4ч. на ден
- Постоянен трудов договор с 3-месечен изпитателен срок, почивен ден на Коледа (25.12.) и Нова година (01.01.)
- 22 дни платен годишен отпуск
- Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
- 5 дневна работна седмица на гъвкаво работно време по предварително изготвен график
- Осигурен транспорт за смени, започващи преди 6:00 часа и приключващи след 22:00 часа
- Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600 лв.
- Бонус за препоръчан приятел
- Допълнително здравно застраховане, спортна карта и подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството
- Индивидуални възможности за развитие чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения
- Участие в различни фирмени инициативи и събития и възможност за до 3 месеца неплатен "творчески" отпуск след навършване на 5 години в компанията
Твоят профил:
- Готовност за работа на смени и през уикендите, съобразено с работното време на магазина
- Опит в сферата бихме считали за предимство
- Любезен си, обичаш да общуваш с хора и желаеш да работиш в екип
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще бъдеш поканен на интервю.