Ние сме Yettel.
Йеттел България, част от PPF Telecom Group, е телекомуникационна компания, която свързва над 3 милиона клиенти с хора, устройства и бизнеси. До март 2022г. компанията присъства на българския пазар като Теленор България.
Ние сме компания, която иска да открива, развива и инвестира в технологиите, за да служат на хората по най-полезния и ефективен за тях начин. В Yettel вярваме, че балансираният живот е по-добър живот. Затова правим всичко възможно, за да помогнем на хората да балансират важните за тях неща, да направят по-добър избор, особено когато става въпрос за технологии и тяхната роля в живота ни.
Искаме да създаваме бъдещето заедно с теб. Затова ние в Yettel сме готови да открием и развием твоя талант и уникални умения, докато заедно променяме света.
Описание на ролята:
В ролята на Асистент продажби по телефона - Бизнес Клиенти Вие ще осъществявате телефонни обаждания, за да предизвикате интерес в бъдещи или съществуващи корпоративни клиенти да купуват продукти и услуги, предлагани от оператора, ще организирате срещи с търговски представител или ще правите клиентски и пазарни проучвания.
Ако умеете да поддържате разговори по телефона с цел продажба. Ако можете да документирате получената информация, да подготвяте кореспонденция в отговор на вече установена комуникация с клиенти – позицията е подходяща за Вас.
Твоите отговорности ще са:
- Да контактуваш с бизнес клиенти по телефон, с цел предлагане и продажба на стоки и услуги на компанията
- Да изготвяш график за срещите на търговските представители от „Корпоративни продажби“ с потенциални или съществуващи клиенти
- Да участваш активно в комуникацията с потенциални или съществуващи бизнес клиенти
- Да предлагаш най-доброто за нуждите и интересите на конкретните клиенти и на компанията
- Да провеждаш различни проучвания за други потенциални клиенти
От теб бихме очаквали:
- Предишен опит в продажбите и обслужването на клиенти
- Отлични организационни и комуникационни умения
- Ориентиран към резултати
- Компютърни умения включващи Word, Excel
- Готовност за работа в екип в динамична обстановка
- Опит в подготовка на търговски предложения и договори е предимство
- Добро владеене на Английски език
Ние ти предлагаме:
- Позитивна работна обстановка, предразполагаща към постигане на високи резултати.
- Стандартно работно време
- Преференциални цени за мобилни апарати и аксесоари
- Преференциални цени за мобилни услуги
- Ваучери за храна
- Надбавка над основното възнаграждение за транспорт
- Допълнително здравно осигуряване
Предизвикай себе си! Открий нови възможности!
В над 20-годишната си история на българския пазар компанията изгражда солиден опит като пионер в областта на безжичните мрежи и отвъд тях, като стартира първата търговска 4G мрежа в България през 2015г., първата VoLTE услуга през 2018г. и проправя пътя за развитието на 5G с първия тест на мрежата от пето поколение в страната. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата печели четири поредни сертификата Best in Test на световната компания umlaut, определяща златния стандарт в телекомуникациите.
Днес Yettel има повече от 1800 служители в България, оперира над 180 магазина и осигурява покритие на мобилната мрежа за над 99% от населението на България.
Присъедини се към Yettel като ни изпратиш своя актуална автобиография още сега.
Ще се свържем с повече информация за следващите стъпки само с кандидатите, които сме одобрили да продължат напред след преглед на получената автобиографията.
Кандидатите се разглеждат при пълна конфиденциалност и при спазване на приложимото законодателство за обработването на лични данни.
Сътрудник продажби - Бизнес клиенти (По заместване)
Публикувано на 28.02.2025
|
Изтича на 14.04.2025
Описание на позицията
Критерии за работа
Служител | Начално ниво (<2 години) |
---|---|
Тип заетост | Пълно работно време |
Градове | София |