За нашия Отдел Обслужване на клиенти търсим Сътрудник Обслужване на клиенти, който, освен че ще бъде посланик на нашите клиенти, ще бъде и на „първа линия“ в комуникацията с тях, предоставяйки им най-доброто обслужване чрез предпочитаните от тях канали. Като Сътрудник Обслужване на клиенти…
- Ти си ориентиран към клиентите, изслушваш ги и предлагаш работещи решения според техните нужди
- Ти си комуникативен и лесно установяваш контакт
- Ти притежаваш високо ниво на емпатия
Виждаш ли себе си в ролята на Сътрудник Обслужване на клиенти в JYSK? Тогава ти си точният кандидат, когото търсим!
Какво предлагаме
Получаваш възможността да се присъединиш към международна ритейл компания, която има за цел да се превърне в първи избор на кандидатите, търсещи новa работa.
Според отзиви от наши бивши и настоящи служители, на пазара на труда се класираме сред Топ Работодателите за 2023 година.
Ние сме динамични, тук твоят глас се чува, твоите усилия се възнаграждават и развитието ти е важно за нас. Освен това, като посланик на JYSK, получаваш:
- Възможности за развитие посредством отлични обучителни и менторски програми
- Въвеждащо обучение, за да започнеш кариерата си в JYSK по най-добрия начин
- Участие във вътрешни фирмени състезания
- Подпомагащи работата съвременни и модернизирани системи (персонализиран интранет, клиентска база данни)
- Възможност за работа от вкъщи/хибридно работно време
- Социални активности (обучения, тиймбилдинги и др.)
- Допълнително здравно осигуряване
- 20% отстъпка при покупки от магазините на JYSK
- Ваучери за храна на стойност 200 лв.
- Плодове и кафе на работното място
- Безплатно паркомясто
- Столова за служителите
- Годишно парти
Какви ще са твоите задължения
Ти ще бъдеш първата точка за контакт на нашите клиенти. В Отдел Обслужване на клиенти на JYSK работните ни дни преминават в обработка на клиентските запитвания, постъпили през различните ни канали за комуникация, установяване на клиентски проблеми, разрешаването им и предотвратяване на бъдещи такива. Ти:
- Поемаш отговорност за своята работа и намираш решения на клиентските казуси като същевременно предоставяш професионално и компетентно обслужване с позитивно и приятелско отношение.
- Работиш заедно с колегите си в open space пространство, където можете да си сътрудничите, за да надминавате очакванията на клиента
- Си част от екип, ориентиран към бързото постигане на цели и способен да се адаптира към различни ситуации
- Умееш да продаваш и си добър търговец, който допринася за постигането на нашите мисия и цели
- Обработваш клиентски запитвания по телефон, имейл, чат и социални мрежи
Какво трябва да притежаваш
- Емпатия – харесва ти да комуникираш с клиентите чрез активно слушане и се стремиш да им съдействаш по най-добрия начин
- Държиш се професионално и умееш да водиш диалог
- Разбираш нуждите на клиентите и се съобразяваш с тях, когато им предоставяш решения
- Харесва ти да работиш в екип, в който с колегите обменяте опит и знания
- Умееш да приоритизираш и систематизираш задачите си, винаги с Customer first отношение към ежедневните процеси
- На разположение си за работа на смени от понеделник до събота с работно време 08.30 – 19.00ч.
- Притежаваш високо ниво на езикова култура и грамотност на родния ти език. Владеенето на английски език е плюс за твоето международно развитие и за добрата комуникация с колеги от цяла Европа
- Притежаваш добра компютърна грамотност – умееш бързо да обработваш информация, лесно изучаваш спецификите на работата с нови програми и процедури
Това може да е твоята възможност! Кандидатствай днес!
Процес по подбор в България:
Обработваме кандидатурите навременно и завършваме процеса по подбор, когато сме намерили точния кандидат.
Винаги провеждаме интервюта – за определени позиции може да очакваш различни процедури по оценяване и/или видео интервю, в което да чуем каква е твоята мотивация за позицията.
Кои сме ние
Ние вярваме, че нашите служители са причината за успеха и развитието ни от един магазин през 1979 до повече от 3 000 магазина по целия свят днес. Поради тази причина ние целим да предлагаме нови възможности за развитие в JYSK и да възнаграждаваме усилията на нашите служители. Трите ни фундаментални JYSK ценности – Търговец, Колега и Корпоративен дух – изразяват какво поведение да очакваме един от друг. Ние имаме доверие помежду си и вярваме в делегирането на задачи и отговорната свобода.
JYSK има желание да обхване всеки един служител, без значение от възраст, полова идентичност, раса, сексуална ориентация, физически и ментални способности, етническа принадлежност и опит. Заедно ние осигуряваме своята приобщаваща култура, която окуражава и подкрепя разнообразието сред нашите служители. Защото истинската комбинация от умове, таланти и уникални личности ни правят по-силни като екип.
За повече информация, моля, посетете нашата кариерна страница.