Клиентът ни е утвърдена строително-инвестиционна компания с дългогодишен опит в проектирането и изграждането на метални конструкции и индустриални съоръжения. Компанията разполага със собствени производствени мощности и развива успешни партньорства в сектора. Във връзка с разширяването на дейността си търси Оперативен мениджър, който да управлява и координира оперативните процеси. Повече детайли тук:
Oперативен мениджър
Основни отговорности:
• Организира и ръководи оперативната дейност, хората и ресурсите в компанията.
• Разработва и управлява бизнес планове, бюджети и финансови анализи.
Оптимизира вътрешните процеси и структури за по-ефективна работа.
• Контролира изпълнението на строителните проекти и управлението на мениджърите по проекти.
• Комуникира с клиенти, партньори и външни контрагенти.
• Управлява риска, административните и финансовите аспекти на дейността.
Изисквания:
• Висше образование в областта на Инженерство, Икономика, Архитектура или Мениджмънт.
• Минимум 3 години опит като ПТО, ръководител проекти или групов технически ръководител.
• Най-малко 2 години опит на управленска позиция в строително-инвестиционна компания.
• Отлични умения в планирането, бюджетиране, управлението на ресурси и анализ на финансови показатели.
• Високо ниво на комуникационни и организационни умения, както и способност за управление на контрагенти и изграждане на устойчиви бизнес партньорства.
Oперативен мениджър
Основни отговорности:
• Организира и ръководи оперативната дейност, хората и ресурсите в компанията.
• Разработва и управлява бизнес планове, бюджети и финансови анализи.
Оптимизира вътрешните процеси и структури за по-ефективна работа.
• Контролира изпълнението на строителните проекти и управлението на мениджърите по проекти.
• Комуникира с клиенти, партньори и външни контрагенти.
• Управлява риска, административните и финансовите аспекти на дейността.
Изисквания:
• Висше образование в областта на Инженерство, Икономика, Архитектура или Мениджмънт.
• Минимум 3 години опит като ПТО, ръководител проекти или групов технически ръководител.
• Най-малко 2 години опит на управленска позиция в строително-инвестиционна компания.
• Отлични умения в планирането, бюджетиране, управлението на ресурси и анализ на финансови показатели.
• Високо ниво на комуникационни и организационни умения, както и способност за управление на контрагенти и изграждане на устойчиви бизнес партньорства.
• Добра компютърна грамотност и владеене на английски език.
Ако смятате, че сте точният кандидат за тази позиция, ще се радваме да получим Вашата автобиография.
Нашите консултанти ще се свържат само с одобрените по документи кандидати.
Кандидатствайки за тази позиция Вие позволявате на talaint да работи с личната Ви информация, спазвайки Закона за защита на личните данни.
Номер на лиценза на агенцията: № 2123 издаден на 04.10.2016.