В Астреа Рикрутмънт сме ангажирани да превръщаме предизвикателствата
при намиране на нова работа във вдъхновяващ път на промяна и подкрепа. С
гордост можем да кажем, че вече 17 години сме сред най-добрите в рекрутмънт сферата.
Вярваме, че можем да променим живота на хората, като им помагаме да бъдат най- добрата
версия на себе си. Участваме в развитието на много български и международни компании, като им помагаме да намерят правилните хора и решения за бизнеса им. Нашата мрежа от доволни кандидати и клиенти продължава да се разраства, което остава нашата най-
голяма гордост и мотивация.
За един от нашите клиенти, с локация в ж.к. Банишора, сме в търсене на опитен и отговорен Офис Асистент. Ако сте човек с внимание към детайла, добри комуникационни умения и желаете да се развивате в динамична работна среда, тази позиция е подходяща за вас.
Основни задължения:
- Организиране и поддържане на документалната база на офиса
- Приемане и обработка на входяща и изходяща кореспонденция
- Координация на срещи, телефонни обаждания и вътрешни комуникации
- Поддръжка на офис консумативи и оборудване
- Посрещане на клиенти и посетители
- Работа с офис техника и софтуер (Microsoft Office и др.)
Изисквания:
- Средно или висше икономическо образование
- Отлични организационни умения
- Добра компютърна грамотност (MS Office, интернет)
- Добри комуникационни умения
- Предишен опит на подобна позиция
- Английски език на работно ниво
Ако позицията представлява интерес за вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и ни изпратете Вашата автобиография (Не забравяйте да посочите референтен
номер на обявата r_МА_OA).
Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).