Младши Асистент Снабдяване / Junior Buyer (търговия на едро с очила и оптични продукти) - АЙ БИ АЙ КО
Запишете се

Младши Асистент Снабдяване / Junior Buyer (търговия на едро с очила и оптични продукти)

Публикувано на 27.08.2024 | Изтича на 11.10.2024
Запишете се

Описание на позицията

АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в България, предлага работа с възможност за развитие Асистент (търговия на едро със слънчеви очила и рамки). Нашият клиент е постоянно разрастваща се фирма в търговията на едро със слънчеви очила и рамки) базирана е в София. с доказан опит и репутация. Успехът на компанията се дължи до голяма степен на ефективния екип и неговото висококачествено обслужване на клиентите. Кандидатът, който търсим трябва притежава желание да се развива в сферата на търговията и продажбите през различни канали, за да може да допълни един приятелски и добре работещ колектив. В случай, че обявата е в областта на Вашия интерес – не се колебайте да ни изпратите актуална автобиография или да ни се обадите
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА

Компютърна грамотност (Word, Excel, Outlook) - препоръчително е много добро ниво на работа с Excel
Високо ниво на грамотност – писмен и говорим български език
работа със специфичен софтуер за продажби и доставки е предимство
Умения за самостоятелно организиране на работния процес и приоритизиране на задачите
Добра комуникативност и умения за решаване на проблеми
Административни умения
Прецизност при изпълнение на задачите
Завършено висше образование – бакалавър.

ВЛАДЕЕНЕ НА ЕЗИК

Добро владеене на английски език е плюс, но не задължително

ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ

> Работа с платформи за е-търговия
> Познаване на стоката - марки и продукти
> Инвентаризация през зададен период от време
> Търсене на най-добрите цени на продуктите, контакти с производители, доставчици и пр.
> Актуализиране на оферти и изпращане към мениджмънта
> Приемане и обработване на клиентски поръчки като се следи за своевременното им изпълнение
> Намиране на нови канали за стока и снабдяване
> Поддържане на контакт с производителите и търговците
> Администриране, редактиране и актуализиране на база данни с клиенти
> Търсене на решение за възникнали проблемни ситуации при изпълнение на преките си задачи
> Изготвяне на доклади за постигнати резултати

ТРУДОВО ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ И ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДЕТАЙЛИ

Заплащане - добра стартова основна заплата + бонус на годишна база при доказани резултати.
6 месеца изпитателен срок
Осигуровки - на пълна заплата
Допълнително здравно осигуряване
Ваучери за храна
Възможност за кариерно развитие

Работни часове - Стандартно работно време от понеделник до петък от 8:30-17:30 часа
Работни дни седмично - 5
Отпуск - Да


НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
Биография с опит съответстващ на изискванията със снимка паспортен формат

Критерии за работа

Служител Средно ниво (2-5 години)
Тип заетост Пълно работно време
Градове София