Ай Би Ай Ко ЕООД с безсрочно удостоверение № 2981 от 09.03.2020 за извършване на посредническа дейност на територията на Република България предлага работа като ecommerce специалист с немски за утвърдена в международната търговия фирма в София. Бърз старт, ясни условия, гарантирана коректност.
Месторабота София, бул. „Aкадемик Иван Евстратиев Гешов“ 2Е, 1330 ж.к. Сердика, София
- Изисквания за длъжността
- Професионален опит в управлението на електронни магазини и експертиза в електронната търговия
- Знания в областта на онлайн маркетинг, включително платени реклами, социални медии, SEO и имейл маркетинг
- Техническа грамотност и опит с платформи за електронна търговия
- Аналитични умения и способността да извличате ценна информация от данни
- Отлични комуникационни умения и възможност за ефективна работа в екип
- Инициативност, креативност и стремеж за постигане на резултати.
- Владеене на език
- Отлично владеене на немски език
- Основни отговорности
- 1.Управление на електронния магазин:
- Разработване и поддръжка на онлайн магазин с използване на платформата за електронна търговия.
-Конфигуриране и оптимизиране на функционалностите на магазина с цел повишаването на ефективността и обемите, включително управление на инвентар, ценова политика, оптимизиране на CVR;
-Осигуряване на безпроблемно функциониране на платформата и работа с нашите технически партньори;
-Предлагане на технически решения с цел оптимизиране на оперативните процеси и повишаване на ефективността на бизнеса.
- 2. Маркетингови дейности:
-Планиране и обсъждане на онлаий маркетингови кампании с вътрешния екип и външни партньори, включително социални медии, платени реклами, имейл маркетинг и SEO оптимизация;
-Анализиране на данни и извличане на резултати от маркетинговите кампании, с цел увеличаване на трафика и продажбите;
-Изготвяне на отчети и анализи за представяне на резултатите от маркетинговите усилия и предлагане на препоръки за оптимизация. - 3. Анализ и развитие:
-Следене на тенденциите в ecommerce и пазара;
-Предлагане на иновативни и стратегически идеи за развитие на бизнеса;
- Анализиране на конкуренцията и идентифициране на възможности за подобрение и растеж.
- 1.Управление на електронния магазин:
- Трудово възнаграждение и допълнителни детайли
- Възможност да станете част от утвърдена компания на Българския пазар
- Работа с богато портфолио от запазени марки, лидери на местния и международния пазар
- Професионална и стимулираща работна среда
- Конкурентно възнаграждение и социален пакет; ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване
- Обучение и развитие;
- Комфортни условия на работа.
- Необходими документи за кандидатстване
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
- Биография с опит съответстващ на изискванията със снимка паспортен формат или linkedin на: [email protected]
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.