E-commerce акаунт мениджър с немски - АЙ БИ АЙ КО
Кандидатствайте

E-commerce акаунт мениджър с немски

Публикувано на 18.01.2025 | Изтича на 04.03.2025

Описание на позицията

Месторабота София, бул. „Aкадемик Иван Евстратиев Гешов“ 2Е, 1330 ж.к. Сердика, София

 

АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в България, предлага работа като e-commerce акаунт мениджър / e-commerce account manager(търговия на едро и дребно с козметични продукти) (търговия на едро с козметика и парфюми). Нашият партньор е постоянно разрастваща се фирма в търговията на едро с козметика и парфюми) базирана е в София. с доказан опит и репутация. Успехът на компанията се дължи до голяма степен на ефективния екип и неговото висококачествено обслужване на клиентите. Кандидатът, който търсим трябва притежава желание да се развива в сферата на търговията и продажбите през различни канали, за да може да допълни един приятелски и добре работещ колектив. В случай, че обявата е в областта на Вашия интерес – не се колебайте да ни изпратите актуална автобиография или да ни се обадите
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Изисквания:

-Опит в онлайн търговията и по-специално в e-commerce проекти през продажбени платформи - Amazon, eBay.
- Съобразителност, проактивност и внимание към детайлите.
- Търговски-ориентирано мислене.
- FBA workflow management
- .Reconciliation and reimbursements management
- Listing creation & management
- Customer support & A to Z claims management
- Account health management
- Инициативност и стремеж към развитие.
- Владеене на Немски ; Английски език на добро ниво е плюс
Основни отговорности:

- Управляване и администриране на продуктовото предлагане в ресорната категория на маркетплейс платформи.
- Следене ефективността на продуктовите обяви, качеството на съдържанието и клиентския интерес.
- Анализиране на конкурентните оферти и прилага най-добрия подход спрямо тях.
- Актуализиране ежедневно на цените и наличностите.
- Анализиране на продажбите и дава месечен отчет за успеваемостта на кампании, рентабилност на приходите и други индикатори за ефективност.
- Спомагане за обезпечаване на необходимите стокови запаси съвместно с екипа по снабдяване.
- Откриване на възможности за нови продукти и даване на предложения за развитие.


Трудово възнаграждение и допълнителни детайли:


- Заплащане - определя се на базата на вашият опит и навлизане в оперативните задължения след интервю
- Осигуровки - на пълен договор
- Работни часове - 40
- Работни дни седмично - 5
- Отпуск - 20 работни дни
- Бонусна система - Да, на базата на резултатите от проекта
- Възможност за развитие - в зависимост от резултатите на проекта
- Социални придобивки - Да, Multisport карта
- Допълнително здравно осигуряване


НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
Биография с опит съответстващ на изискванията със снимка паспортен формат или linkedin

Критерии за работа

Служител Средно ниво (2-5 години)
Тип заетост Пълно работно време
Градове София
Чужди езици Английски, Немски