Customer Relations and Technical Solutions Expert with English

Fuse Media

София
Customer Relations and Technical Solutions Expert with English
3 дни
Средно
Негативен опит Experience negative
Няма получени оферти No offer
Няма отговор No feedback received

Как премина интервюто?

Стандартна първа част с HR, последвана от безумен тест, след който доста странно видео интервю с мениджър, след което никакъв отговор.
Мениджърката на втория етап от интервюто беше доста странно настроена, докато обясняваше за часовите интервали на смените, аз опитах да си ги запиша на предварително отворена бележка на лаптопа, при което тя спря да говори, изгледа ме все едно пред нея се случва някакво велико престъпление и ми каза сопнато "виждам че пишеш на клавиатурата", последвано от 15 секундна тишина и серия от няколко озадачени реакции. Като цяло доста странно отношение през цялото интервю след това.
Работата се представяше още на интервюто в доста негативна светлина и като доста тегава, та предполагам реално е 5 пъти по-зле.
В допълнение, и HR и мениджърката активно избягваха въпрос за pay range, не ми беше дадена дори не точна заплата, а горе долу ориентировъчна сума. Не е коректно да губиш времето на кандидатстващи с допълнителни кръгове интервюта, от които те не биха имали интерес ако заплащането не ги устройва.
Интервюто беше края на седмицата, беше ми казано че до вторник на другата седмица ще получа отговор, който ако е offer най-после ще имам честта да разбера за великото заплащане, но естествено отговор нямаше.

Въпроси и тестове от интервюто

Теста беше ненужна загуба на време за кандидатите, включваше тест за бързо писане, което е нормално и очаквано, примерни имейли от клиенти за отговаряне, което стандартно е окей, но няма никаква нужда от пет от тях и накрая есе, което е върха на безумието. За работа къстъмър съпорт за комарджии никому не е нужно кой знае какво дар слово, че чак да пишем есета.
Experience negative Негативен опит
No offer Няма получени оферти
No feedback received Няма отговор